Vaša košarica je prazna.

Uvjeti i pravila poslovanja

Opći uvjeti

Ovi opći uvjeti odnose se na korištenje Svijet medija internet prodavaonice na području Europske unije.

Korištenje

Usluge Svijet medija Internet prodavaonice (kupnja uz uslugu dostave putem Svijet medija Internet prodavaonice, kupnja sa uslugom preuzimanja u poslovnici „PickUp“ putem Svijet medija Internet prodavaonice te uskoro kupnja putem Svijet medija mobilne aplikacije) dostupne su na internetskim stranicama www.svijet-medija.hr, dalje u tekstu Svijet medija Internet prodavaonica. Stranice, kao i navedene usluge, korisnici mogu koristiti za privatnu i poslovnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema niže navedenim uvjetima i pravilima. Korištenjem Svijet medija Internet prodavaonice korisnik je suglasan i obvezuje se poštivati niže navedene uvjete i pravila. Iako Svijet medija nastoji pružiti najbolju moguću ponudu usluga, Svijet medija ne može grarantirati da će usluge na Svijet medija Internet prodavaonici odgovarati potrebama svakog korisnika.

Izjava o korisniku

Korisnik je svaka pravna i fizička osoba koja se registrira, izvrši narudžbu i plaćanje u Svijet medija Internet prodavaonici.

Izjava o prodavatelju

SVIJET MEDIJA d.o.o. za trgovinu, promet i usluge
Registriran: Trgovački sud u Zagrebu, reg. 1-50280
MBS: 080110481
MB : 0642916
OIB : 08622180689
Temeljni kapital: 2.820.000,00 kn uplaćen u cijelosti
Žiro računi:
HR2723600001101334586, Zagrebačka banka d.d.
HR4423400091100198754, Privredna banka d.d.
Član uprave: Anđelko Ćurić, direktor
- zastupa društvo pojedinačno i samostalno
Sjedište:
Trg Drage Iblera 10
10.000 Zagreb
Hrvatska
Tel: +385 1 6399 222
Fax: +385 1 6399 200
E-mail: prodaja@svijet-medija.hr
U daljnjem tekstu Svijet medija.

Cijene

Cijene su izražene u kunama (HRK) i u njima je uračunat PDV. Cijene mogu biti ažurirane više puta dnevno te se može dogoditi, zbog samog procesa ažuriranja, da cijena u trgovinama nije ista kao na internet prodavaonici - www.svijet-medija.hr. Dodatno, Svijet medija zadržava pravo u nekim slučajevima postaviti - imati, različite cijene proizvoda u trgovinama i internet prodavaonici svijeta medija. Svijet medija zadržava pravo bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode, kao i za određeni način plaćanja. Navedene pogodnosti mogu biti isključive za web kupovinu što će kupcu biti naznačeno prije same kupovine.

Sva naručena roba biti će isporučena po cijenama koje su vrijedile pri izradi ponude. Iznimno u situacijama ukoliko je došlo do greške pri utvrđivanju cijene Svijet medija može odbiti isporučiti takvu narudžbu. Cijena za svaki proizvod utvrđuje se pojedinačno. Proces upisivanja cijene na stranicu za svaki proizvod podložan je kontroli, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške jer je u pitanju ljudski faktor, a po prirodi stvari ne može se raditi o automatskom unosu.

Proizvodi

Sve robe i usluge dostupne na Svijet medija Internet prodavaonici.

Slike i opisi

Svijet Medija pokušava biti što precizniji u opisu proizvoda, ali ipak ne može garantirati da su opis, slika i tehnički podaci proizvoda u potpunosti točni.

Zaštita podataka

Tajnost podataka zaštićena je i osigurana uporabom SSL enkripcije. Time je omogućen siguran prijenos podataka i onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i Svijet medija stranica.

Servisni uvjeti

Uz neke proizvode izdaje se jamstveni list. Na jamstvenom listu definirani su uvjeti jamstva i kontakti servisa. Reklamacija na neispravan proizvod ostvaruje se prema uvjetima navedenim u jamstvenom listu proizvoda. Ako u jamstvenom razdoblju bude potreban popravak proizvoda korisnik se može prvo obratiti trgovini gdje je kupljen proizvod, ili servisu, kako bi dobio podrobnije informacije vezano za postupak reklamacije

Uvjeti kupnje i isporuke

Uvjeti kupnje i prodaje proizvoda putem Svijet medija Internet prodavaonice definirani su kroz sljedeće korake: registracija, narudžba, plaćanje, dostava, reklamacija/povrat robe.

Registracija

Kako bi se korisnik registrirao na Svijet medija Internet prodavaonicu mora biti punoljetan, odnosno ukoliko je maloljetan registraciju mora izvršiti uz privolu i suglasnot zakonskog skrbnika. Korisnik snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije. Ukoliko dođe do bilo kakve promjene podataka, koje je korisnik unio prilikom registracije, poželjno je da u što kraćem roku ažurira svoj korisnički račun, ili o promjeni obavjesti Svijet medija na e-mail adresu: webshop@svijet-medija.hr

Naručivanje proizvoda

Proizvodi se naručuju klikom na gumb „Dodaj u košaricu“. Proizvodi se smatraju naručenim kada kupac obavi cijeli proces naplate (Checkout proces). Po primitku narudžbe Svijet medija šalje obavijest korisniku o njenom zaprimanju na e-mail adresu kojom se korisnik registrirao.

Ukoliko korisnik ne primi takvu obavijest treba se prijaviti na Svijet medija Internet prodavaonicu, provjerilte jesu li u košarici proizvodi koje je naručio te ponoviti Checkout proces.

Svijet medija obavezuje se isporučiti sve dostupne proizvode. Ukoliko neki (ili sve) proizvode Svijet medija nije u mogućnosti isporučiti kontaktirat će telefonski i/ili putem e-maila korisnika kako bi dogovorili isporuku zamjenskog(skih) proizvoda ili otkazivanje narudžbe. Narudžbe kreirane na Svijet medija Internet prodavaonici nisu obvezujuće.

Otprema/dostava proizvoda

Korisnici mogu naručiti proizvode online na web shopu ili telefonski na tel.: 01 6399 222.  Svijet medija dostavlja proizvode na području cijele Hrvatske, uključujući i otoke. Dostava se obavlja radnim danima. Uslugu dostave proizvoda naručenih putem Svijet medija Internet trgovine obavljaja kurirska služba Overseas Express, ili ponekad Svijeta medija vlastitim dostavnim vozilimaZa sve narudžbe koje se dostavljaju putem službe Overseas express, Overseas šalje SMS poruku sa brojem pošiljke te ih se može kontaktirati na tel.: 0800 33 66 33 kako bi se detaljno dogovorilo oko termina isporuke. Dostava je moguća isti ili idući dan od dana narudžbe (samo za područje Grada Zagreba i bliže okolice), a uobičajeno u roku od jednog do tri radna dana od dana potvrde narudžbe. Iznos dostave je različit za različite proizvode, a može se vidjeti u detaljnom opisu proizvoda. Ukoliko se u narudžbi nalazi više proizvoda, naplaćuje se samo najskuplji iznos dostave za jedan proizvod iz košarice (vrijedi samo za dostave na području Hrvatske). Dostava se kod izrade narudžbe automatski uračunava u cijenu te je istaknuta na ponudi. Ukoliko kupac želi osobno preuzeti naručenu robu u nekoj od poslovnica (Pickup opcija), dostava se ne naplaćuje. Svijet medija dostavalja proizvode i u sve ostale članice EU. Za ostale članice EU trošak dostave izračunava se naknadno nakon kreirane narudžbe.

Preuzimanje narudžbe

Naručeni proizvodi pakiraju se tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt – ulaz u kuću, ulaz u zgradu (od izuzetka su neki otoci gdje se roba dostavlja do najbližeg poštanskog ureda). Korisnik je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji ih je dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Proizvodi su osigurani od gubitka i oštećenja u dostavi. Korisnik je obvezan prilikom preuzimanja proizvoda potpisati dostavnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ako korisnik, nakon što je pošiljka poslana, u očekivanom vremenu ne primi pošiljku ili obavijest o isporuci, poželjno je da o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke, ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ukoliko u roku od 48 sati po preuzimanju naručenih proizvoda korisnik ne pošalje pismenu primjedbu na isporučene proizvode, smatra se da je pošiljka propisno isporučena. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera - koje je isti vratio Svijet medija Internet prodavaonici bez isporuke kupcu i sl.) Svijet medija ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenske proizvode korisniku u najkraćem roku. Svijet medija zadržava pravo neisporuke narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.

Zamjene, reklamacije i povrat proizvoda i prigovori

Povrat robe moguć je u roku od 14 dana od dana kupnje putem Svijet medija Internet prodavaonice ne navodeći za to razlog, sukladno članku 79. Zakona o zaštiti potrošača.

U slučaju povrata robe napominje se kako je sukladno članku 84. stavak 6 - Zakona o zaštiti potrošača, potrošač odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

U obliku Informativnog obrazca o pravu na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji (korisnici ga mogu pronaći ovdje), navode se prava i obveze potrošača, kao i obveze i prava trgovca u slučaju ostvarivanja prava korisnika na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji možete pronaći ovdje.

Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

Sukladno članku 10. stavak 1 Zakona o zaštiti potrošača obavještavamo potrošače da prigovor na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu dostaviti u pisanom obliku:

 - putem pošte na adresu: SVIJET MEDIJA  d.o.o. Trg Drage Iblera 10, 10000 Zagreb,
 - u poslovnicama Svijeta medija
 - na e-mail adresu: komentari@svijet-medija.hr

Svijet medija d.o.o. se obvezuje dati odgovor na prigovor u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Potrošač treba uz prigovor dostaviti podatke za dostavu odgovora: ime, prezime, adresu ili e-mail 

Povrat uplate

U slučaju nemogućnosti isporuke naručenih proizvoda, ili isporuke istovjetnih zamjenskih proizvoda, korisniku će se ponuditi proizvodi jednakih, ili sličnih, karakteristika i cijene. Ako kupac ne prihvati takvu ponudu Svijet Medija d.o.o. se obvezuje izvršiti povrat sredstava u najkraćem mogućem roku,  a najkasnije u roku  14 dana  od dana kada je zaprimljena obavijest o raskidu ugovora o kupoprodaji, na račun korisnika s kojeg su sredstva uplaćena.

Odgovornost za materijalne nedostatke

Svijet medija d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koje prodaje sukladno Zakonu o obveznim odnosima.

Ispunjenje ugovora

Članak 47. Zakona o zaštiti potrošača

(1) Trgovac je dužan potrošaču ispuniti ugovor u skladu s odredbama ugovora, ovoga Zakona i propisa kojim se uređuju obveznopravni odnosi.
(2) U slučaju materijalnog nedostatka na robi na odnose potrošača i trgovca primjenjuju se odredbe propisa kojim se uređuju obveznopravni odnosi o odgovornosti za materijalne nedostatke stvari.
(3) Ako trgovac ili proizvođač daje komercijalno jamstvo, dužan je ispuniti obveze uređene propisom kojim se uređuju obveznopravni odnosi o komercijalnom jamstvu, kao i obveze preuzete takvim jamstvom.
(4) Materijalni nedostatak na robi i neusklađenost digitalnog sadržaja ili digitalne usluge s ugovorom, kada je to nužno, dokazuje se vještačenjem u za to ovlaštenim ustanovama ili uz pomoć ovlaštenog sudskog vještaka.
(5) Ako se materijalni nedostatak na robi pojavi u roku od godine dana od dana prijelaza rizika na potrošača, a trgovac smatra da nedostatak u tom trenutku nije postojao, troškove vještačenja predujmljuje trgovac, a konačno ih snosi trgovac ili potrošač, ovisno o rezultatu vještačenja.
(6) Iznimno od stavka 5. ovoga članka, trgovac predujmljuje troškove vještačenja, a konačno ih snosi trgovac ili potrošač, ovisno o rezultatu vještačenja, ako je ugovorom o kupoprodaji robe s digitalnim elementima ugovorena kontinuirana isporuka digitalnog sadržaja ili digitalne usluge:
– tijekom određenog razdoblja, a nedostatak digitalnog sadržaja ili digitalne usluge se pojavi u roku od dvije godine od dana prijelaza rizika na potrošača i trgovac smatra da nedostatak nije postojao tijekom razdoblja isporuke
– na rok dulji od dvije godine, tijekom kojeg se pojavio nedostatak digitalnog sadržaja ili digitalne usluge, a trgovac smatra da nedostatak nije postojao tijekom razdoblja isporuke.
(7) Ako se neusklađenost digitalnog sadržaja ili digitalne usluge s ugovorom kojim je ugovorena jednokratna isporuka ili niz pojedinačnih isporuka pojavi u roku od godine dana od dana prijelaza rizika na potrošača, a trgovac smatra da neusklađenost u tom trenutku nije postojala, troškove vještačenja predujmljuje trgovac, a konačno ih snosi trgovac ili potrošač, ovisno o rezultatu vještačenja.
(8) Iznimno od stavka 7. ovoga članka, ako je ugovorom predviđena kontinuirana isporuka digitalnog sadržaja ili digitalne usluge tijekom određenog razdoblja, a neusklađenost digitalnog sadržaja ili digitalne usluge se pojavila tijekom razdoblja unutar kojeg se digitalni sadržaj ili digitalna usluga isporučuje u skladu s ugovorom i trgovac smatra da neusklađenost nije postojala u tom razdoblju, trgovac predujmljuje troškove vještačenja, a konačno ih snosi trgovac ili potrošač, ovisno o rezultatu vještačenja.
(9) Ako se materijalni nedostatak na robi ili neusklađenost digitalnog sadržaja ili digitalne usluge s ugovorom pojavi nakon isteka roka iz stavka 5. ovoga članka, ali ne kasnije od dvije godine od dana prijelaza rizika na potrošača, troškove vještačenja predujmljuje potrošač, a konačno ih snosi trgovac ili potrošač, ovisno o rezultatu vještačenja.

Rok za ispunjenje ugovora o kupoprodaji

Članak 48. Zakona o zaštiti potrošača

(1) Osim ako je drukčije ugovoreno, trgovac je dužan ispuniti ugovor o kupoprodaji bez odgađanja, a najkasnije u roku od 30 dana od dana sklapanja ugovora.
(2) Ako trgovac ne ispuni ugovor u roku iz stavka 1. ovoga članka, dužan je o tome, bez odgađanja, pisanim putem obavijestiti potrošača.
(3) Potrošač ima pravo na raskid ugovora samo ako je dao trgovcu naknadni razumni rok za ispunjenje ugovora, osim ako iz okolnosti slučaja proizlazi da trgovac neće moći ugovor ispuniti niti u naknadnom roku.
(4) Odredbe ovoga članka ne odnose se na ugovore o isporuci vode, plina ili električne energije koji se prodaju u neograničenom obujmu ili neutvrđenoj količini, ugovore o isporuci toplinske energije niti na ugovore koji imaju za predmet digitalni sadržaj koji se ne isporučuje na materijalnom nosaču podataka.

Marketinške aktivnosti

Svijet medija zadržavamo pravo ponude različitih promotivnih aktivnosti različitim kupcima Svijet medija Internet prodavaonice.

Intelektualno vlasništvo

Sadržaj Svijet medija Internet prodavaonice je zaštićen. Svijet medija ostvaruje jedinstveno pravo na korištenje predmetnog sadržaja. Za svako komercijalno korištenje sadržaja na stranicama Svijet medija Internet prodavaonice morate prethodno kontaktirati Svijet medija te za to dobiti pisano odobrenje.

Povezane internet stranice

Web stranice Svijet medija Internet prodavaonice uključuju linkove na druge internet stranice. Materijali na tim stranicama su izvan kontrole Svijeta medija. Korisnici na njih pristupaju na vlastitu odgovornost i rizik.

Dio web stranica Svijet medija Internet prodavaonice predviđen je za oglašavanje. Oglašivači odgovaraju za objavljene materijale, odnosno da ti materijali budu usuglašeni sa zakonskim normama i pravilima. Svijet medija ne odgovora za bilo kakve pogreške i nepravilnosti spomenutih marketinških materijala.

Dostupnost Svijet-medija.hr Internet prodavaonice

Pristup na internetske stranice Svijet-medija Internet prodavaonice (https://www.svijet-medija.hr) ponekad može biti otežan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja te u slučajevima nepredviđenih okolnosti koje ćemo nastojati otkloniti u najkraćem mogućem roku.

Način plaćanja

Načini plaćanja za narudžbe robe putem web shopa:

JEDNOKRATNO PLAĆANJE

Plaćanje po dostavi gotovinom
Mastercard, Maestro, Visa, DIners karticama svih banaka.
PayPal računom.
Uplata po ponudi - internet bankarstvom, uplatnicom u banci ili virmanom.

OBROČNO PLAĆANJE

Mastercard kartice Zagrebačke banke d.d. do 36 rata bez kamata.
Visa kartice Zagrebačke banke d.d. do 24 rate bez kamata.
Premium Visa kartice PBZ Carda do 36 rata bez kamata.
Visa Inspire kartice Privredne banke d.d. do 36 rata bez kamata.
Diners kartice do 36 rata bez kamata.

OPERATIVNI NAJAM

GRENKE - Financiranje opreme za pravne osobe putem operativnog najma.
i4next leasing Croatia - Financiranje opreme za fizičke i pravne osobe putem operativnog najma.

Plaćanje po ponudi

Ukoliko korisnik kupnju želi obaviti plaćanjem po ponudi, narudžbu može kreirati putem web shopa i odabrati opciju plaćanja - uplatnica/virman.

Nakon što korisnik odabere proizvode koje želi naručiti te potvrdi narudžbu, povratno na e-mail adresu dobit će automatski ponudu s točnim iznosom za uplatu. Narudžbu će provjeriti web shop administrator te kontaktirati korisnika. Ukoliko su naručeni proizvodi raspoloživi web shop administrator ih rezervira do evidencije uplate. Roba se šalje nakon što uplata bude vidljiva na računu Svijeta medija (provjerava i obrađuje web shop administrator).

Plaćanje po dostavi:

Uslugu plaćanja po dostavi (pouzećem) Svijet medija nudi za područje cijele Hrvatske, osim određenih područja u kojima nije dostupna usluga dostave Overseas Express dostavne službe.

Za mjesta izvan gradova Zagreb, Split, Makarska, Dubrovnik, Pula i Poreč način plaćanja u slučaju plaćanja robe po dostavi je isključivo gotovina.

Za gradove Zagreb, Split, Makarska, Dubrovnik, Pula i Poreč Svijet medija nudi uslugu plaćanja robe slijedećim karticama po dostavi:

Maestro kartice Zagrebačke banke d.d. na rate do 24 rate bez kamata,
Mastercard kartice Zagrebačke banke d.d. do 36 rata bez kamata.
Visa kartice Zagrebačke banke d.d. do 24 rate bez kamata.
Premium Visa kartice PBZ Carda do 36 rata bez kamata.
Visa Inspire kartice Privredne banke d.d. do 36 rata bez kamata.
Diners kartice do 36 rata bez kamata.
Mastercard, Maestro, Visa i Diners kartice sve vrste jednokratno.

Izvansudsko rješavanje sporova

Prodavatelj i Kupac će moguće sve sporove nastojati riješiti sporazumno, a ukoliko u tome ne uspiju, Kupac može koristiti mehanizme izvansudkog rješavanja sporova tako da može podnijeti prijavu/prijedlog  Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Rooseveltov trg 2, 10 000 Zagreb, e-mail: sudcasti@hgk.hr i/ili Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori: https://www.hgk.hr/centar-za-mirenje/prijedlog-za-provodenje-mirenja

Također je moguće da Kupac pošalje prijavu/prijedlog putem Platforme za online rješavanje potrošačkih sporova - https://ec.europa.eu/odr

Sudski sporovi

Sjedište tvrtke Svijet medija d.o.o. je u Zagrebu, u Republici Hrvatskoj. Pravni sporovi koji mogu nastati, kao posljedica korištenja ovih Internetskih stranica (osim ako posebnim ugovorom nije drugačije navedeno) u nadležnosti su suda u Zagrebu, i rješavaju se u skladu s pozitivnim propisima Republike Hrvatske. Korištenjem ovih Internetskih stranica Krajnji korisnik pristaje da je bilo koji spor ili zahtjev, proizašao iz, ili koji je u vezi s ovim Općim uvjetima poslovanja ili u vezi s njihovim provođenjem, te poslovnim odnosima sa Svijet medija d.o.o., u nadležnosti suda u Zagrebu.