Vaša košarica je prazna.

Dostava

Otprema/dostava proizvoda

Korisnici mogu naručiti proizvode online na web shopu ili telefonski na tel.: 01 6399 222.  Svijet medija dostavlja proizvode na području cijele Hrvatske, uključujući i otoke. Dostava se obavlja radnim danima, iznimno samo za neka mjesta i subotom uz nadoplatu od strane kupca, koji iznos se Web shop administrator telefonski dogovora s kupcem. Uslugu dostave proizvoda naručenih putem Svijet medija Internet trgovine obavljaja kurirska služba Overseas Express, ili ponekad Svijeta medija vlastitim dostavnim vozilima. Za sve narudžbe koje se dostavljaju putem službe Overseas express, Overseas šalje SMS poruku sa brojem pošiljke te ih se može kontaktirati na tel.: 0800 33 66 33 kako bi se detaljno dogovorilo oko termina isporuke. Dostava je moguća isti ili idući dan od dana narudžbe (samo za područje Grada Zagreba i bliže okolice), a uobičajeno u roku od jednog ili dva radna dana od dana potvrde narudžbe. Iznos dostave je različit za različite proizvode, a može se vidjeti u detaljnom opisu proizvoda. Ukoliko se u narudžbi nalazi više proizvoda, naplaćuje se samo najskuplji iznos dostave za jedan proizvod iz košarice (vrijedi samo za dostave na području Hrvatske). Dostava se kod izrade narudžbe automatski uračunava u cijenu te je istaknuta na ponudi. Ukoliko kupac želi osobno preuzeti naručene proizvode u nekoj od poslovnica (Pickup opcija), dostava se ne naplaćuje. Svijet medija dostavalja proizvode i u sve ostale članice EU. Za ostale članice EU trošak dostave izračunava se naknadno nakon kreirane narudžbe.

Preuzimanje narudžbe

Naručeni proizvodi pakiraju se tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt – ulaz u kuću, ulaz u zgradu (od izuzetka su neki otoci gdje se roba dostavlja do najbližeg poštanskog ureda). Korisnik je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji ih je dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Proizvodi su osigurani od gubitka i oštećenja u dostavi. Korisnik je obvezan prilikom preuzimanja proizvoda potpisati dostavnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ako korisnik, nakon što je pošiljka poslana, u očekivanom vremenu ne primi pošiljku ili obavijest o isporuci, poželjno je da o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke, ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ukoliko u roku od 48 sati po preuzimanju naručenih proizvoda korisnik ne pošalje pismenu primjedbu na isporučene proizvode, smatra se da je pošiljka propisno isporučena. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera - koje je isti vratio Svijet medija Internet prodavaonici bez isporuke kupcu i sl.) Svijet medija ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenske proizvode korisniku u najkraćem roku. Svijet medija zadržava pravo neisporuke narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.

Usluga nošenja uređaja na kat

Usluga nošenja na kat dostupna je na području Zagrebačke županije, a cijena usluge određena je važećim cjenikom dostavne službe.