Vaša košarica je prazna.

Montaža i servis

Montaža

Audio / Video

Usluge montaže televizora, antena, kućnih kina, projektor i platana, video zidovi, ozvučenja (kuće, kafiće, noćne klubove),......

Informatika

Rješenja za kuće i manje poslovne objekte - IT rješenja (do 10-ak računala).

Dolazak naplaćujemo 187,50 kn s PDV-om u što je uključen i prvi sat vremena rada. Svaki naredni sat je 187,50 kn s PDV-om.

Za kompleksnije montaže radi se ponuda na temelju zahtjeva.

Detaljnije o uslugama koje tvrtka Svijet medija pruža na www.smpro.hr

Sklapanja i nadogradnja računala

Nadogradnje memorija u stolna i prijenosna računala, zamjena komponenti računala, instaliranje programa kupljenih u Svijetu medija, slaganje računala po zahtjevu kupca.

Servisni uvjeti

Uz neke proizvode izdaje se jamstveni list. Na jamstvenom listu definirani su uvjeti jamstva i kontakti servisa. Reklamacija na neispravan proizvod ostvaruje se prema uvjetima navedenim u jamstvenom listu proizvoda. Ako u jamstvenom razdoblju bude potreban popravak proizvoda korisnik se može prvo obratiti trgovini gdje je kupljen proizvod, ili servisu, kako bi dobio podrobnije informacije vezano za postupak reklamacije. Ukoliko se ustanovi kako je roba pod jamstvom koju korisnik reklamira kao neispravnu ispravna - Svijet medija će korisniku za pregled ispravnog proizvoda naplatiti jedan servisni sat (183 kn sa PDV-om) uz dodatno troškove dostave proizvoda na servis u Svijet medija (ukoliko je je to išlo na trošak Svijeta medija) i povrat ispravnog proizvoda korisniku. Ukoliko ovlašteni servis odbije zahtjev za besplatnim popravkom proizvoda u jamstvenom roku, odnosno ponudi korisniku uređaja popravak uz plaćanje, a korisnik to odbije - Svijet medija će korisniku pregled ispravnog proizvoda naplatiti jedan servisni sat (183 kn sa PDV-om) uz dodatno troškove dostave proizvoda na servis u Svijet medija (ukoliko je to išlo na trošak Svijeta medija) i povrat neispravnog proizvoda korisniku.

Reklamacije

Upute kako se podnose reklamacije za neispravan proizvod kao i upute za podnošenje prigovora potrošača možete naći na dnu stranice pod "Uvjeti i pravila poslovanja".