Teleskop National Geographic Refractor 70/400 AR App + Smartphone Camera Adapter + ruksak

Opis proizvoda:

Dječji teleskop s AR aplikacijom za jednostavan uvod u astronomiju. Dosegnite zvijezde, krećite se kroz noćno nebo pomoću ovog dječjeg teleskopa, zajedno s AR aplikacijom. Zahvaljujući 3 različita okulara s uvećanjem 20x, 50x i 100x, doslovno možete posegnuti za zvijezdama. Ako to nije dovoljno, možete upotrijebiti Barlowovu leću da utrostručite svaku razinu uvećanja. Set također dolazi s odličnim priborom koji vas uvodi u svijet astrofotografije, pomoću adaptera za pametni telefon okulara možete snimiti zadivljujuće fotografije Mjeseca, planeta i drugih nebeskih objekata i podijeliti svoja otkrića s noćnog neba sa svojim prijateljima. Ne morate brinuti o tome da ćete sami pronaći objekte - aplikacija proširene stvarnosti provest će vas kroz noćno nebo. U AR načinu rada Vaš će pametni telefon prikazati imena i slike sazviježđa na koja Vaš teleskop trenutno pokazuje, što Vam omogućuje jednostavno kretanje između planeta i sazviježđa i otkrivanje zanimljivih objekata. Aplikacija također sadrži enciklopediju s mnogo slika, zvuka i teksta. Pakiranje sadrži: dječji teleskop, ruksak, dijagonala zvijezde, 3 okulara (H20 mm, H8 mm, H4 mm), 3x Barlow leća, aluminijski stativ podesiv po visini, držač za pametni telefon, 1x baterija CR2032.

Prikaži više
Šifra art.: 106387
Jamstvo:
24 mjeseca
Dostava:
3.98€( bez obzira na količinu )

Cijena:

135,99 € (169,99€)

( Vrijedi od 05-03-24 do 31-03-2024 )
Obročno plaćanje:

Maximum recommended magnification 140
Mirror/Lens diam. 70 mm
Focal length 400 mm
Aperture ratio 5.7

Znate li koliko ima zvijezda?

Dječji teleskop NATIONAL GEOGRAPHIC omogućuje vam dobivanje impresivnih pogleda na nebeska tijela izbliza. Sa otvorom od 70 mm i žarišnom duljinom od 400 mm, lomni teleskop, poznat i kao teleskop s objektivom, nudi idealan uvod u svijet astronomije. Dolazi u kompletu s tri okulara, dijagonalom zvijezde, Barlowovim objektivom i aluminijskim tronošcem u čvrstom ruksaku s prostornom tematikom, pružajući vam sve što vam je potrebno za uzbudljivu noć promatranja zvijezda u vedroj noći uz dječji teleskop.

Pogledajte noćno nebo bliže nego ikad prije

Zahvaljujući 3 različita okulara s uvećanjem 20x, 50x i 100x, doslovno možete posegnuti za zvijezdama. Ako to nije dovoljno, možete upotrijebiti Barlowovu leću da utrostručite svaku razinu uvećanja. Set također dolazi s odličnim priborom koji vas uvodi u svijet astrofotografije: Pomoću adaptera za pametni telefon okulara možete snimiti zadivljujuće fotografije Mjeseca, planeta i drugih nebeskih objekata i podijeliti svoja otkrića s noćnog neba sa svojim roditeljima, braćom i sestrama ili prijateljima.

Podignite svoja zapažanja na višu razinu pomoću svog pametnog telefona

Ne morate brinuti o tome da ćete sami pronaći objekte - aplikacija proširene stvarnosti provest će vas kroz noćno nebo. Nakon postavljanja aplikacije AR, jednostavno pričvrstite svoj pametni telefon adapterom za pametni telefon na dječji teleskop. U AR načinu rada vaš će pametni telefon prikazati imena i slike sazviježđa na koja vaš teleskop trenutno pokazuje, što vam omogućuje jednostavnu navigaciju između planeta i sazviježđa i otkrivanje zanimljivih objekata. S funkcijom fotografije proširene stvarnosti možete snimiti nekoliko snimaka prije nego što pravilno pogledate kroz okular.

Dječji teleskop s AR aplikacijom za astronomsko učenje

Aplikacija također ima mnogo slika, zvuka i teksta - idite u enciklopediju sazviježđa da biste pročitali o grčkim bogovima po kojima su zviježđa nazvana ili pročitajte enciklopediju Sunčevog sustava da biste saznali više o planetima koji putuju oko Sunca zajedno sa zemlja. Nakon što ste prvi put otkrili, možete pristupiti kvizu kako biste provjerili svoje znanje o zviježđima. Učenje nikada nije bilo tako zabavno!

Krenite na svoje putovanje do zvijezda s pametnim dječjim teleskopom!

Specifikacije