Teleskop Bresser ISA Space Exploration NASA 76/350 + Smartphone Camera Adapter

Opis proizvoda:

S NASA-inim dizajnom, adapterom za pametni telefon i opsežnom dodatnom opremom, ovaj osnovni Bresser teleskop ima sve što Vam je potrebno za vlastita fascinantna astronomska otkrića. NASA neprestano radi na putovanju dublje u svemir i otkrivanju uzbudljivih tajni našeg svemira. S ISA Space Exploration NASA 76/350 teleskopom možete krenuti na vlastito putovanje otkrivanja noćnog neba. Kompletan astronomski komplet dolazi sa svime što vam je potrebno za promatranje zvijezda - reflektorskim teleskopom, altazimutnim nosačem, stativom i širokim rasponom praktičnih astronomskih dodataka. Jednostavno usmjerite prema noćnom nebu i počnite istraživati – osnovni teleskop s NASA-inim dizajnom dolazi u potpunosti unaprijed sastavljen i vrlo je jednostavan za korištenje. Također uključuje filter za sunce za sigurna promatranja sunca.

Prikaži više
Šifra art.: 115651
Jamstvo:
24 mjeseca
Dostava:
3.98€( bez obzira na količinu )

Cijena:

Dubrovnik, 020 301 340
Avenue Mall ZG, 01 6554 660
Pula City Mall, 052 645 804

Zadnji put osvježeno: 26-03-2024 04:00:01

Početni teleskop za istraživanje noćnog neba

S otvorom blende od 76 mm, žarišnom duljinom od 350 mm i omjerom otvora blende od približno f/4,6, moćni reflektorski teleskop posebno je prikladan za promatranja širokog polja i daje zapanjujuće slike zvjezdanih jata kao što su poznate Plejade i divovska Orionova maglica. Osim toga, astronomski teleskop također je izvrstan za istraživanje našeg solarnog sustava: krenite na uzbudljivo putovanje površinom Mjeseca, zavirite u plinovitog diva Jupitera s njegovim mjesecima ili se divite Saturnovim prstenovima. A ako želite gledati stvari iz druge perspektive, možete brzo promijeniti povećanje zahvaljujući dva uključena okulara i 2x Barlow leći.

Važno: Reflektirajući teleskopi tipa Newton idealni su za astronomska promatranja, ali nisu prikladni za promatranje divljih životinja i krajolika. Za zemaljska promatranja preporučujemo refrakcijske teleskope.

Intuitivni teleskop početne razine za astronome početnike

Manje vremena za postavljanje znači više vremena za gledanje u zvijezde: ovaj teleskop za početnike dolazi potpuno unaprijed sastavljen tako da možete odmah započeti s promatranjem noćnog neba. Štoviše, altazimutni nosač, koji je pričvršćen na teleskop pomoću čvrstog stativa, također je vrlo jednostavan za korištenje početnicima. Kao i kod standardnog stativa za kameru, jednostavno okrećete teleskop gore-dolje ili lijevo-desno rukom – savršeno za lutanje između različitih objekata noćnog neba. A zahvaljujući svom kompaktnom i prijenosnom dizajnu, teleskop je također idealan za ponijeti ga na odmor.

Potpuno opremljen početni set za promatranje sunca i noćnog neba

Parker Solar Probe bio je prvi NASA-in uspješan pokušaj da dodirne Sunce. Iako ne možete prići tako blizu s ISA Space Exploration NASA teleskopom, možete pričvrstiti uključeni filtar za sunce kako biste sigurno promatrali sunčeve pjege, tranzite planeta i pomrčine Sunca. Osim toga, bez obzira promatrate li sunce, mjesec, planete ili zvijezde, možete upotrijebiti priloženi adapter za kameru pametnog telefona za pričvršćivanje kamere pametnog telefona na okular i pretvoriti svoj teleskop u leću za snimanje slika vaših uzbudljivih astronomskih otkrića. Set također dolazi s astronomskim softverom i lunarnom kartom koja vam pomaže pronaći predmete od interesa.

Slijedite NASA-ine korake: Istražite fascinantne objekte noćnog neba s ISA Space Exploration NASA 76/350 teleskopom!

OPTICAL SPECIFICATIONS